poniedziałek, 4 maja 2009

CZYSTA KABINA PRYSZNICOWA

Witam! To znów ja.

Dzisiaj zaproponuję kąpiącym się w  kabinach prysznicowych jak sobie ułatwić sprzątanie tychże. Kupcie sobie ściągaczkę do szyb. Po każdej kąpieli ściągaj stojącą na glazurze i szybach kabiny wodę. Nie będą się wtedy robiły brzydkie zacieki.

Nie jest to mój pomysł, ale  gdy się o nim dowiedziałam zaraz  wypróbowałam i koniecznie musiałam się nim z Wami podzielić. Wróciła  ze Szwecji moja przyjaciółka i to ona opowiedziała mi, że tak robią Szwedzi. Myślę, że pomysł jest wart zastosowania w naszych  łazienkach.

Ale chociaż raz na tydzień powinniśmy umyć kabinę dokładniej.  Przetrzyj ją  roztworem wody z octem i osusz miękka ściereczką. A  jeśli Ci się zatka kamieniem sama słuchawka  prysznicowa, to włóż  ją  do wody z octem na godzinę i spłucz wodą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz